Ahoj všem. Nedá mi to, abych si tady neulevil: Ochota a fungování některých prodejců elektrosoučástek je tu všeobecně známo (hlavně těch, co mají “cosi se slonem”), nicméně včerejší nákup u tohoto prodejce mnou hluboce otřásl, toto jsem opravdu nečekal. Ve zkratce:
-
Nákup za 40,- Kč drobností - konektory, lišty apod. Ze čtyř položek dvě špatně, a to “prodavač” (uhrovitý mladíček, odhadem tak 18, brigáda) dostal do ruky lístek přímo s jejich katalogovými čísly, samozřejmě čitelný (tištěný nebyl, to bych kecal).
-
Obvinění prodavačem, že “to mám špatně”, přitom chybu udělal on (z 832-xxx udělal 800-xxx). V jeho věku docela zarážející “slepota”
-
asi dvacetiminutová anabáze s hledáním správné součástky. Byl jsem neodbytný, protože jsem ji opravdu potřeboval. Kyselé ksichty, náznaky arogance, snaha “odbýt” a “zbavit se” zákazníka. Ochota = nula.
-
Na odchodu po “zdárném” nákupu už neskrývaná arogance. Na vrácení rozdílu 4,- Kč, vzniklého naúčtováním nesprávné a dražší součástky jsem ani netrval, nicméně přesto to bylo okomentováno (“no, ty čtyři koruny…”), rozloučení se silným akcentem pohrdání
V dnešní době fungující konkurence je to opravdu s podivem. Prodejce by měl dbát především na své (dobré?) jméno. Nejde ani tak o 40,- Kč, ale spíš o to, jestli přijdu i příště (třeba i se dvěma tisíci, že…), ale jak je vidět, některým to pořád nedochází. To je vlastně i důvod, proč to sem píšu (jiný způsob obrany v podstatě stejně nemáme), tak třeba toto varování ušetří ostatním něco nervů.
Přeji všem příjemný víkend, a slony už asi jedině v ZOO. P.O
administrator: přesunuto z "Off – topic"
administrator: přejmenováno z "Povzdech"