Problém s clear timer on compare match a generováním pwm

Ahoj,

jsem naprostý začátečník a snažím se podle tohoto návodu: hw.cz/novinky/art3140-rizeni-ser … -mmia.html naprogramovat pwm signál pro řízení modelářského serva.

Program by měl pracovat tak, že každou 1ms nastane přerušení ve kterém je počítadlo do 20 ms(50hz). Jenže mě přijde že frekvence je mnohem nižší.

Používám atmega162 s int. rc ascilátorem 8Mhz. Mod timeru0 CTC OCR=124 předdělička 64.

Najde se prosím někdo kdo poradí? Už jsem u toho proseděl 3 noci a fakt nevím co s tím…

#define SERVO_PORT PORTB

#include <avr/io.h>// hlavičkový soubor pro mikrokontrolér ATmega16
#include <stdio.h> // definiční soubor pro mikrokontrolér ATmega16
#include “.\avr\interrupt.h” //definicni soubor pro obsluhu preruseni
#include <util/delay.h>//definicni soubor pro zpozdeni

#define PIN_OUT0 0
#define DDR( x ) ( *(&x - 1) )// adresa směrového registru portu
#define output0low SERVO_PORT=SERVO_PORT | (1<<PIN_OUT0)
#define output0hi SERVO_PORT=SERVO_PORT & (0xFF-(1<<PIN_OUT0))

volatile char timer = 255;
volatile char poloha0;
volatile char hodn=124;

void servo_init( void )
{
DDRB = 0b11111111;//deklarace výstupního portu pro serva

// Nastaveni Citace Casovace 0
TCCR0 = (1<<WGM01)|(0<<WGM00)|(0<<CS02)|(1<<CS01)|(1<<CS00);	//nastaveni citace/casovace 0
OCR0 = hodn;

TIMSK = (1<<OCIE0);			//povoleni preruseni od citace/casovace 0 

//nastaveni vychozich poloh serv
poloha0  = 1;  

}

ISR( TIMER0_COMP_vect )
{
// casovani PWM
switch (timer)
{

case 0:					// t=0ms
		{
		output0low;
		OCR0 = hodn;
		break;
		}

case 1:				// t=1ms
		{
		output0low;
		OCR0 = poloha0;
		break;
		}

case 2:
		{
		output0hi;
		OCR0 = hodn-poloha0;
		break;
		}
	default:                      // t=2ms az 20ms
		{
		OCR0 = hodn;
		break;
		}
}

++timer;
if(timer==21) timer=255;

}

int main()
{
sei();
servo_init();

while(1)
{
	poloha0=0;
}	
return 0;

}
aa.c (1.53 KB)

Zdarec,
ten program je dost chaotický, moc se mi do toho nechce.