Dobrý den,
zajímalo by mne na jaký systém (jedno nebo dvounádržový) bude jednotka určena, kdy asi bude k dispozici, jaká bude cena, pro jaký vůz bude jednotka určena, a zda bude volně dostupné schéma zapojení ventilů v motorech vozů ? Díky
Dobrý den
Tato řídicí jednotka je určena (jak jsem psal v tomto článku) jako náhrada předražené řídicí jednotky ze Švýcarska, kterou používá německá Rapid-Oil. Systém je samozřejmě dvounádržový. Do hlavní nádrže se většinou dává rostlinný olej a do druhé přídavné nádrže se dává nafta, na kterou se jede při rozjezdu než se motor zahřeje a také se používá pro výplach olejového potrubí než se motor vypne.
V tuto chvíli jezdí testovací auto na první a jediný prototyp řídicí jednotky. Zanedlouho chci vydat druhý prototyp a poté by se již jednotka měla vyrábět. Doufám že to nebude trvat déle jak několik týdnů.
Jelikož je v tuto chvíli řídicí jednotka ve fázi testování, tak vám nejsem schopen zatím říci za jakou cenu se bude prodávat. Mohu vám pouze sdělit, že i když má podstatně více funkcí než Švýcarská jednotka, tak i tak bude levnější.
Jednotka je určena pro jakýkoliv dieselový motor jakéhokoliv vozidla nebo stavebního stroje.
Schéma zapojení magnetických ventilů v motoru nebude problém uveřejnit. Případnou přestavbu vozidla na rostlinný olej ale nemusíte dělat sám. Řídicí jednotka je primárně určená pro firmu, která bude tuto přestavby provádět. V budoucnu se ale nebráním volného prodeje pro případné kutily, kteří si chtějí auto předělat sami.
Pokud máte další otázky, tak je můžete bez obav zde položit – rád na ně odpovím. Množství informací na tomto webu o řídicí jednotce, se bude s blížícím datem jejího vydání, neustále zvyšovat.