Atmega32 - Jak na velké menu (200 položek string+bit)?

Začínám dělat prográmek v CodeVision, kde potřebuju poměrně velké menu, cca 200 položek (string+bit), ale nevím jak to naprogramovat, aby mi nepřetékal zásobník (stack 512B), nikde jsem nenašel nějaký příklad, abych viděl jak se to obvykle řeší… Oddělit to jako pole s menu (polozka_menu.jmeno) a tu dát do flash paměti a to bitové pole nechat zvlášť? Teprve s programováním v C a mikročipů začínám a tenhle problém se zásobníkem mně dost zaskočit, hlavně nikde nic, že bych byl jedinej začátečník s takovým problémem?

:arrow_right: administrator: přejmenováno z “Prosím HELP - Jak na menu v Atmega32”

:arrow_right: administrator: příspěvek byl upraven
Identický soubor byl vymazán.
projekt2.c (4.2 KB)

Je to možné, já jsem ještě začátečníka který se pustí do menu s 200 položkami neviděl.
Co to bude? Řízení raketoplánu?

Bude to řízení domu, bude tam pro začátek cca 100 položek ON-OFF, až tohle rozchodím, budu tam postupně přidávat rúzná měření teploty, automatizaci, časovače… atd. Do elektroniky dělám, jen jsem ještě nedělal s mcc a v programování jsem dělal jen kdysi TurboPascal, ale byl to prográmek asi o 10 tis. řádcích. Takže principy jsou mi tak nějak jasné, teď potřebuji rozchodit menu… :slight_smile:

To jednoznačně, tady není o čem přemejšlet. Texty do flash.
Bitové pole(200b) bych asi poskládal do bytového pole (25B) a napsal si funkci, které když dáš jako parametr číslo bitu, tak ho v bytovém poli najde a přečte/zapíše.
Index v poli textů by odpovídal indexu v bitovém poli (indexu předávanému funkci).
Požadovaný řetězec si pak jen skopíruješ do dočasné proměnné v ram a zobrazíš.
Vzhledem k tomu, že to chceš rozšiřovat, asi si v budoucnu nevystačíš jen s položkami on/off, takže bych to rovnou pakoval do struktury.