brzdové svetlo na RC auto cez Atmega8

Zdravím Vás chcel by som si naprogramovať na atmega8 spínanie brzdových svetiel na autíčku.
Princíp by mal byť jednoduchý keď mám páku nad 50% tak auto ide do predu, keď mám páku pod 50% tak cúva resp. brzdí a svetlo sa rozsvieti. Upravil som si nejaké programy čo som našiel na internete ale nefunguje mi to a neviem prečo, pritom codevisionavr neukázalo žiadnu chybu.
Môžte mi poradiť prosím?

Upozorňujem že som úplný začiatočník v programovaní a zatiaľ som zvládol akurát tak blikanie LED.

prikladám program:

Chip type : ATmega8L
Program type : Application
Clock frequency : 16,000000 MHz
Memory model : Small
External SRAM size : 0
Data Stack size : 256
*****************************************************/

#include <mega8.h>
#include <delay.h>

unsigned char ServoValue;
unsigned char i;
unsigned long TickCount;
unsigned char adc_input;

#define ADC_VREF_TYPE 0x40

interrupt [TIM0_OVF] void timer0_ovf_isr(void)
{
#asm(“cli”);
TCNT0=0x83;
TickCount++; // Inkrement pocitadla milisekund
#asm(“sei”);
}

interrupt [EXT_INT0] void ext_int0_isr(void)
            {      

#define SIGNAL PORTD.2 
                    #asm("cli");         
                            if (!SIGNAL)
                                    {
                                    TCCR1B=0x03;   
                                    }
                             else
                                    {
                                    TCCR1B=0x00;
                                    ServoValue = (TCNT1L - 125) * 2;   
                                    TCNT1H=0x00;
                                    TCNT1L=0x00;
                                    }
                    #asm("sei");         
            }

#define BRZDA PORTC.0
void main(void)
{

ADMUX=adc_input|ADC_VREF_TYPE;
ADCSRA|=0x40;
while ((ADCSRA & 0x10)==0);
ADCSRA|=0x10;
return ADCW;

while (1)
{

i=ServoValue;

if (ServoValue < 50)   BRZDA = 1;  //ovládanie BRZD
    else BRZDA = 0;

}

}