USBasp programátor

Vracím se po dlouhé době k tomuto protože “nemám co dělat” :smiley: a za druhé jsem zjistil že se dá programovat -psát programy pro atmegy i pomocí arduino IDE , oprášil jsem USBasp programátor program používám avrdude-GUI.Našel jsem starou nevím kolik roků ležela v šuplíku atmegu8 já bych potřeboval něco do arduino IDE
astromik.org/raspi/attiny13/lekce1.htm
jako je na attiny vis
**
drazzy.com/package_drazzy.com_index.json
mcudude.github.io/MicroCore/pac … index.json
**
pro atmegy 8 dá se to někde sehnat ? díky

Jestli to chceš kvůli Cčku, tak si raději nainstaluj Atmel Studio 7. Můžeš používat v klidu i USBAsp programátor a umí to spolupracovat s novýma procesorama (UPDI). Stačí si k tomu pořídit ten jejich attiny416 xplained nano Na co Arduino, který zaměstná procesor spoustou nepotřebných věcí, obsadí časovače atd. ?

Já mám už hodně dlouho Atmel studio 6 a taky dlouho jsem se tomu nevěnoval, ve verzi 7 jsou nějaké podstatné změny?.Já jsem si nainstaloval Arduino IDE hlavně proto že mě učarovali moduly ESP8266 nebo ESP32 a ta podpora je k tomu perfektní na youtube video návody a taky jsem si zvykl nebo musel jsem se naučit Ccéčko "a znáš to moc psů zajícova smrt "tím chci naznačit že programovacích jazyků je mnoho ale hlava je jen jedna :smiley: díky
edit už jsem to našel

http://drazzy.com/package_drazzy.com_index.json https://mcudude.github.io/MicroCore/package_MCUdude_MicroCore_index.json https://mcudude.github.io/MiniCore/package_MCUdude_MiniCore_index.json https://dl.espressif.com/dl/package_esp32_index.json https://arduino.esp8266.com/stable/package_esp8266com_index.json

Já mám -uino nainstalované taky. Nejdřív kvůli 3d tiskárně, teď se k tomu ESP8266 přidal taky. Jenže AVRka prostě programuju v Atmel Studiu 7. Mimo jiné i proto, že nepoužívám -uino moduly, ale AVR procesory používám přímo na DPS finálního zařízení. Ono by se -uino třeba do mašinky nebo vagonku velikosti TT opravdu nevešlo. I do instalační krabice by s tím byl problém.