CDI zapalování

Jo přesně takhle jsem to chtěl zkoušet, jen jsem si tím nebyl jistý. Vyzkouším to, co to udělá. Tím, že tam dám odpor, tak by se přes něj měl kondenzátor vybíjet a tím by se měl omezit výkon cívky, jestli to chápu dobře,protože je to paralelní větev. Každopádně svíčka bude střílet, jen se slabší jiskrou,která by neměla stačit k zapálení paliva, je to tak? Jednotka je s tím v pohodě. Je to pár milisekund a navíc dojde k přeřazení, takže tak jako tak se sníží otáčky i bez vypnutí zapalování. Jen aby to stačilo a omezil se tím ten zkrat. Palivodo výfuku vůbec nevadí. Lepší, než to utnout na vstřikovači. To by to chvilku točilo na chudý palivo. Zkusím přes ten odpor. Dneska jsem zkoušel ještě neuzemňovat, ale rozpojovat pomocí MOSFETU a taky se dá. Zkoušel jsem N kanál. Ještě mě napadlo zkusít P kanál, protože ten je sepnutý v nule a motorka by měla normálně zapalovat i když nebude zařízení pod proudem, ale na GME neseženu P kanál nad 400V.