CDI zapalování

Řeším rychlořazení, tzv. Quickshifter. Na několik milisekund přeruším zapalování tak aby mohlo dojít k přeřazení. Zapalování neřeším z jednoduchého důvodu. Řeší si ho řídící jednotka sama včetně předstihu. V motorce není celé schéma výše. Tam poukazuji jen na CDI zapalování. Motorka mánormálně řídící jednotku a tyristor si řídí elektronicky. V řidící jednotce je pravděpodobně něco na zvýšení napětí. Kondenzátor je dimenzovaný na 400V. Měl jsem unipolární tyristor mezi napájením mcu a zemí a nepomohlo to. Nebo z části pomohlo. Funguje to tak prapodivně. Na volnoběh to normálně běží a vypíná, ale jakmile zvednu otáčky, tak to přestane fungovat. Přemýšlel jsem, že bych kondenzátor v bodě A nezkratoval přímo k zemi, ale dal tam vybíjecí odpor nebo tlumivku. Vůbec ale nevím, jak zvolit hodnoty a jestli to může fungovat.