CDI zapalování

Tak jsem stále nepochopil, co to vlastně řešíš? Jediné, co mi z toho vychází, je omezení max. otáček. A když už tam máš ten MCU, proč neřeší celé zapalování? Ale k věci. Ten Tvůj modul by měl být především stíněný. Totéž platí o vodičích k SSR, které by dle mého názoru (třeba se pletu) mělo být co nejblíže svorkám primární cívky (ignition coil). Vodič mezi primární cívkou a kondenzátorem co nejkratší. Protože na kondenzátoru v průběhu nabíjení je celkem malé napětí (odhaduji do 50V), mohl by pomoci transil na o něco vyšší napětí, připojený paralelně k primární cívce zapalování. Ten srazí špičky. Napětí na kondenzátoru změříš tak, že odpojíš cívku buzení do spínacího tyristoru a zatočíš motorem. Rozpojíš bod A. Poté připojíš voltmetr na vývod kondenzátoru (bod A) a GND a sepneš tyristor. Je možné, že budící cívka (excitor coil) sice dá malé napětí, ale v modulu může být další transformátor na zvýšení napětí nebo i jiný typ násobiče, který to malé napětí zvedne i několikanásobně.