SPI komunikace mezi Atmel Tiny2313 a RF modulem HOPE

Hledám někoho kdo by mi byl schopen poradit s naprogrováním SPI lomunikace TINY2313 a RF modulů (příjmač i vysílač) od fy HOPE
hoperf.com/rf_fsk/rf_transmitter.htm

Díky

:arrow_right: administrator: přejmenováno z "SPI komunikace ATMEL -RF moduly"

To co mají na webu(programming guide) ti nestačí? Potřebuje to akorát přepsat pro tiny tj. přepsat definice a zkontrolovat hw možnosti (nastavit USI pro SPI mód).
Pokud bys chtěl obousměrnou komunikaci, tak na to je transceiver hoperf.com/rf_fsk/rfm12b.htm

Abych pravdu řekl, tak tedy nestačí. Jsem totiž začátečník a začal jsem používat MikroPascal a “C” vůbec neumím. Potřeboval bych proto trochu polopaticky naznačit postup, nebo uvedené C příklady přeložit do češtiny. Ale to už to troch přeháním, je mi to jasné.
Díky

Nezbývá než poradit, že pokud jsi s Pascalem opravdu teprve začal - tak s ním radši skonči a znovu začni s C. Myslím,že neprohloupíš. Ale hlavně najdeš mnohem víc lidí schopných a ochotných ti poradit - aspoň na tomto fóru jsou jak jsem si všiml samí Céčkaři (vyjma některých skalních asemblerářů).
V opačném případě musím souhlasit s pityym - v jejich pr. guide máš opravdu všechno potřebné pro sepsání programu - komunikační protokol a diagram je stejný pro všechny a v jakém jazyce si ho napíšeš je úplně jedno.

Koukám do pdfka od transceiceru RFM12.
Program v C vždy začíná funkcí “main()”. V ní je na začátku inicializace procesoru, tady je pak pro tebe důležitá část - inicializace transceiveru “RF12_INIT(void)”. Pak je tam spousta hatmatilky, další důležitá část se nachází v mainu v cyklu while(). Jeho obsah se provádí periodicky dokud je pslněná podmínka (tady až do vypnutí procesoru). Zde je vidět co se musí provést pro odeslání dat (ten checksum nebude nutný, ale užitečný). Pokud tedy umíš odeslat byte po spi, měl bys to dát do kupy.