Nastavení FUSE pro uP ATtiny2313

Zdravím vás lidi, mohl bych poprosit o vaši radu. Potřeboval bych nahrát program do ATtiny 2313, jsem v tomto amatér. Autor článku Termostat pro vypalovací pec, který byl uveřejněn v časopise Aradio 2/2008 byl velmi laskat a poskytnul mi program pro tento uP. (popřípadě můžu číslo časopisu poskytnout v PDF - kdyby bylo třeba). V zapojení je použit externí krystal, proto bych se chtěl zeptat jak mám zapojit programátor pro paralelní konektor. (schéma) Co mě nejvice trápí, jestli by jste mi mohli poradit jak nastavit FUSE. Ptal jsem se autora, ale neodpověděl mi. Napsal mi ale, POZOR na inverzi fuse!
Mnohokrát Vám děkuji za poskytnuté rady a přeji hezkou neděli.

skus si to pozriet tu:

frank-zhao.com/fusecalc/fusecalc.php

resp … skor si to tam urci…

neviem ako je to so SUT(nemam po ruke datasheet), ale mohlo by to byt takto:

frank-zhao.com/fusecalc/fusecalc.php?chip=attiny2313&LOW=4D&HIGH=DF&EXTENDED=FF&LOCKBIT=FF

stanleyv: Děkuji za odkazy, je v tom druhém odkazu nějak nastavena i ta inverze fuse? Jelikož za tuto větu dal autor programu vykřičníky, tak to bude asi důležité. Jinak je to vše už nastaveno správně? Děkuji Vám mnohokrát za rady, sám bych to do kupy nedal v žádném případě. Mohl bych popřípadě poprosit ještě o kontrolu těchto údějů uvedených v tom druhém linku, skusil bych to pak hodit do uP a uvidíme. Jinak můžu jako programátor použít toto zapojení: solarskit.wz.cz/source/mcu/avrproglpt/244prog.gif Programoval bych pak asi přes PonyProg. Ještě jednou díky

V ponyprogu dej přečíst fusebity a pak je uprav zaškrtnutím/odškrtnutím políček podle odkazu stanleyv.

Tou inverzí fuse myslel asi to, že zaškrtnutím políčka nastavíš “0” - povolení (enable) je tu tedy zápisem nuly, ne jak by se logicky zdálo jedničky.