Problem s MPASM

Mam taky problem neviem ci ste sa stym stretli. Pri kompilovani programu my vypise eror aneviem preco. Mam jednu verziu taku starsiu neviem presne kolkatku a ta vunguje dobre, ale ked stiahnem hociaku inu verzi tak to nefunguje absolutne neviem preco!!!

Nevím přesně kolikatou verzi mám já, ale nedělá mi to. Chybu děláš ty, nebo je chyba v software, možná ještě někde jinde. Doporučuji ti vyzkoušet něco, co chybu odstraní.

ono je ot dost cudne proste mam program aj stiahnuty z netu a napriek tomu sa mi to da skompilovat len v tej jednej verzii a to som skusal aj na inych pocitacoch a robi mi to stale to ist nechapem. Cize program je napisany 100% dobre a vzhladom nato ze som pocitacovy technik tak si myslim ze aj ten prog je dobre nainstalovany ale proste nejde to som stoho mierne blbec :laughing:

Pokud máš program v ASM, hoď ho sem a zkusíme to někdo jinej, ale jak to tak čtu, je chyba mezi klávesnicí a židlí :smiley: :smiley: :smiley:

no tiez si uz myslim ze som trochu vypnuty lebo mam takym pocit ze tento problem mam len ja :laughing: . A co sa tyka toho asm to je jedno aky nejde zieden ani co som stiahol z netu. Ide to proste len stym starim kompilatorom. No pohladam kde by mohla byt este chyba. Pridavam sem taky maly prog ktori nejde. skusal som najnovsi kompilak.
LED.asm (315 Bytes)

Tak jsem ho přeložil normálně. Zkus si naistalovat nejnovější MPLAB. Nevím, jaká je teď verze. :smiley: :open_mouth:

ved to je ta sranda ze najnovsi mi pise error len taky starsi co mam funguje :laughing:

Ale to jsi nenapsal, že máš nejnovější.
Tak něco přelož a udělej save screen toho erroru a ukaž to tady, ať vůbec víme, o co jde.

no posielam screen lebo v error fili nieje ani ciarka.dam assemble a toto vyhodi. A nastavenie je urcite dobre na starom kompilaku to ide.
error.JPG