Komunikace mezi PINY jednoho PIC16F628 pomocí laseru

Komunikace mezi PINY jednoho PIC16F628 pomocí laseru a fototranzistoru

Jsem začátečník spíše úplný zajíček v programování PICů a teď bych potřeboval poradit (2-mi procesory bych to nějak udělal ALE)
Je možné jedním procesorem dejme tomu pic16F628A na PORTA1 (za pomocí diody, laseru nebo infra) vysílat signál o určité frekvenci a na PORTB? (fototranz a nebo jiná) tento signál přijímat porovnat zda přišel správně.
Ještě jedna poznámka frekvence nebo kód je důležitý, aby když někbo bude v prostoru mezi vysílačem a přijímačem nedošlo k náhodnému posvícení a sepnutí, pro mě by bylo v tom co chci udělat nejlepší použít laser a fototranzistor proto potřebuji ohlídat správnost vysílaného signálu.
Děkuji za názory a odpovědi. Jirho

:arrow_right: administrator: příspěvek byl upraven

s tim by nemel bejt problem (kdyz to dobre napises), taky by k tomu sla vyuzit seriova linka :wink: ale kod po me nechtej, picy neznam :slight_smile:

Komunikace mezi dvěmi piny jednoho PIC16F628 pomocí laseru na jednom pinu a fototranzistoru na druhém pinu důležitý je kód nebo frekvence (se 2 pici vím, že by to šlo a ani bych nepotřeboval aby mezi sebou komunikovali to bych mohl vzít ovladač z televize a udělat přijímač).

Jde o to potřebuji to znenšit vysílač a přijímač bude v malinké krabičce na proti bude zrcadélko které bude odrážet signál zpět na přijímač ten kód nebo frekvence na ověření je důležitý protože obyčejný posvit baterky a průchod tímto prostorem by mi neumožnil zajistit správnou funkci kterou potřebuji??

Jinak děkuji za odpověď

:arrow_right: administrator: příspěvek byl upraven