MPLAB X IDE errors

Nazdar! Sa asi PICnem…
Snažím sa naučiť programovať PIC. Som teda úplný začiatočník, tak v MPLAB X IDE, ako aj v PICkách…
Snažil som sa nájsť aj v UG, aj na fórach, žiaľ neviem si poradiť a tak je čas opýtať sa…

Kde mám do r…i chybu?
Našiel som to na pandatron.cz/?135&skola_programovani_pic-1_dil
Kúpil PICkit 3 a PIC16F84A…
Stiahol a nainštaloval MPLAB X IDE
Založil projekt s MPASM ako jazykom, aby som podľa skúsených pochopil najprv stroj a potom SW…
A teraz už stojím 2 dni a neviem prísť na to čo je zle…
Help me pls…[/list]

Ďakujem!
Output.pdf (21.6 KB)
asm.pdf (13.2 KB)

A máš to takto zapojené?

pandatron.cz/?131&skola_programovani_pic-5_dil

K zapojeniu som sa ešte nedostal. Načo, keď mi nejde urobiť ani hex…

Tak som to max. zjednodušil!
Program obsahuje jediný riadok:
#include “p16F84a.inc”

A stále mám v outpute error:
Error - unrecognized input: Panda001.asm

kde Panda001 je názov projektu a súboru (od Pandatron).
V helpe som sa dočítal, že každý riadok musí začínať príkazom, alebo bodkočiarkou…
Čo mám zle???!!!

Help:
Unrecognized input in ‘cmdfile:line’. All statements in a linker script file must begin with a directive keyword or the comment Delimiter//.

Vypadá to, jako by ses snažil přeložit ASM soubor C kompilátorem. Zkus první obejít IDE a předhodit to kompilátoru přímo (složka s MPASMX, soubor mpasmx.exe, spustí se grafické klikátko kde nemusíš nic měnit, jen mu řekneš typ brouka a cestu k .asm souboru. Cestu je vhodné mít krátkou a bez diakritiky). Když to projde a .hex soubor se vytvoří, tak je chyba v nastavení projektu v IDE MPLAB X. Kdyby to náhodou neprošlo, postni sem soubor s příponou .err, který to v takovém případě vytvoří.

Petter: Hoď na Mplab X bobek a sthni si tam v archivu MPLAB 8.79. Přeloženo bez chyby a bez úpravy prvního přiloženého pdf.

Stále používám starý dobrý MPLAB 8.79 i na dsPIC a PIC24 a bude trvat ještě hdně let než Microcip vychytá MPLAB X na vyladěnost tohoto starého IDE. Na ASM jak dělané.