forum.mcontrollers.com - hlavní stránka forum.mcontrollers.com - fórum

.: fórum - hlavní stránka :.
Technology Stronghold by Rudolf Vesely
How to build Microsoft System Center hosted cloud series
FAQFAQ HledatHledat Seznam uživatelůSeznam uživatelů Uživatelské skupinyUživatelské skupiny RegistraceRegistrace
ProfilProfil StatistikaStatistika Soukromé zprávySoukromé zprávy PřihlášeníPřihlášení

Načtení AT89S51 programátorem AVR ISP a AVRProg USB v3

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra mcontrollers.com -> Programátory

look23
Anonymní

PříspěvekZaslal: 22 duben 2014, 15:58    Předmět: Načtení AT89S51 programátorem AVR ISP a AVRProg USB v3 Citovat

Zdravím,

koupil jsem si tyto programátory http://www.gme.cz/prog-at-avr-isp-p752-663 a http://www.gme.cz/programator-avrprog-usb-v3-p752-447
Ani jeden nechce přes AVR Studio načíst ID mikrokontroléru.
Jen neustále opakují hlášku "low power" (napájeno z USB - 5V) a tip ať použiju "pullup" rezistory. Celé bez výsledku.

Všude co jsem hledal, tak k programování se používal mikrokontrolér a krystal s kondenzátory a nic víc. Někde jsem se dočetl, že jsou prohozeny MISO a MOSI, také bez výsledku.

Nevím jestli je chyba v programátoru nebo v mikrokontrolérech - nemám funkční mikrokontrolér na otestování.

Dokáže mi prosím někdo poradit v čem je zakopaný pes.

Děkuji
L.

Radius
Profesionál
Profesionál

PříspěvekZaslal: 22 duben 2014, 23:40    Předmět: Citovat

Tyhle programátory Ti s AT89S51 fungovat nebudou a to proto že 51 není AVR a podporuje jiné ISP povely přes SPI.

look23
Anonymní

PříspěvekZaslal: 23 duben 2014, 23:33    Předmět: Citovat

Aha, takže manuál lže. Nemáte tip na opravdu funkční, spolehlivý a ověřený programátor pro AT89S51/52.
Děkuju

Balů
Profesionál
Profesionál

PříspěvekZaslal: 24 duben 2014, 0:04    Předmět: Citovat

Nemám to ověřené, ale ASIX Presto by je měl umět. Ve výběru součástek tohoto programátoru je na výběr 26 MCU od Atmelu s architekturou 8051. AT89S51 i AT89S52 tam jsou.