Načtení AT89S51 programátorem AVR ISP a AVRProg USB v3

Zdravím,

koupil jsem si tyto programátory gme.cz/programator-avrprog-usb-v3-p752-447
Ani jeden nechce přes AVR Studio načíst ID mikrokontroléru.
Jen neustále opakují hlášku “low power” (napájeno z USB - 5V) a tip ať použiju “pullup” rezistory. Celé bez výsledku.

Všude co jsem hledal, tak k programování se používal mikrokontrolér a krystal s kondenzátory a nic víc. Někde jsem se dočetl, že jsou prohozeny MISO a MOSI, také bez výsledku.

Nevím jestli je chyba v programátoru nebo v mikrokontrolérech - nemám funkční mikrokontrolér na otestování.

Dokáže mi prosím někdo poradit v čem je zakopaný pes.

Děkuji
L.

Tyhle programátory Ti s AT89S51 fungovat nebudou a to proto že 51 není AVR a podporuje jiné ISP povely přes SPI.

Aha, takže manuál lže. Nemáte tip na opravdu funkční, spolehlivý a ověřený programátor pro AT89S51/52.
Děkuju

Nemám to ověřené, ale ASIX Presto by je měl umět. Ve výběru součástek tohoto programátoru je na výběr 26 MCU od Atmelu s architekturou 8051. AT89S51 i AT89S52 tam jsou.

V dobách, kdy jsem ještě s touto arcitekturou pracoval jsem používal SPIPGM37 (chaokhun.kmitl.ac.th/~kswichit/SPI_Pgm/SPI-Pgm37.html). Program jsem používal ve WinXP. Dokonce tam šel i nastavit IO port, že fungoval i s PCI paralelním portem, který se na adresách standartního portu prostě nehlásil, ať jsem ovladač přemlouval, jak chtěl (přestože nastavení v ovladači bylo). Programátor jsem měl tento : hw.cz/teorie-a-praxe/konstrukce/lpt-isp-prog.html

Programátor vyjde na pár korun, bohužel vyžaduje LPT port, což je u dnešních počítačů problém. Pod Windows 7 už jsem ho ani nezkoušel. Od té doby, co mám Presto leží tento v šuplíku…