PICkit 2 - USART-jednoduchý program signalizující příjem dat

Zdravím,
už jsem bezradný a prosím o pomoc.
Po přečtení Škola programování PIC na pandatronu jsem se odhodlal si to vyzkoušet. Realizaci provádím na PICkit2, kde se pouze pokouším upravit nastavení tak, aby mi to fungovalo na i na PICkit2.
pandatron.cz/?157&skola_programovani_pic-13_dil
pandatron.cz/elektronika2/skolp131.asm
Bohužel mi to nefunguje a trvale mi svítí LED na PIN C2.

Pointou mého snažení bylo mít trvale zhasnuté LED, které signalizují hodnotu v proměnné CISLO. Poté spojit dočasně drátkem PIN RX a TX. Následkem jsem čekal rozsvícení LED dle hodnoty v proměnné v CISLO.

Tuší někdo kde je chyba? (Jsem začátečník.)

:arrow_right: administrator: přejmenováno z “PICkit 2 - USART”
USART.asm (2.07 KB)

Cau, a 5 lekci si preskocil ? smazal si si presne to podstatny bez kteryho ti ten program nefunguje, zadnej program bez toho nejde , tak se koukni co si tam umazal …

jinak funkci tlacitka F7 znas ?

__config (_INTRC_OSC_NOCLKOUT & _WDT_OFF & _PWRTE_OFF & _MCLRE_OFF & _CP_OFF & _BOR_OFF & _IESO_OFF & _FCMEN_OFF) __CONFIG _PWRTE_ON & _WDT_OFF & _MCLRE_OFF & _BODEN_OFF & _LVP_OFF & _INTRC_OSC_NOCLKOUT

No pokud jsem to správně pochopil chceš mi říci, že jsem zapomněl na “_BODEN_OFF & _LVP_OFF”. Bohužel, když je tam vložím, tak se mi to nezkompiluje, pač to hlásí, že tyto příkazy nezná.
_PWRTE_ON mi to vzalo.
Dle pandatronu to co mi chybí znamená:
“BODEN je ochrana při podpětí, klesne li napětí na asi 4,5V procesor se vypne, zde je to ale vypnuté (klidně si to však zapněte a vyzkoušejte). LVP je nízkonapěťové programování, doporučuji vždy vypínat .”
Bez toho mi to nepoběží?

promin to sem nemyslel, to sou pojistky , ty sou pro kazdej procesor jiny proto ti to hlasi ze to nezna, jen sem upozornoval na ty zavorky ?? proc je tam mas ? netusim jestly maj nejakej vyznam , ja je teda nepouzivam

to co si tam umazal je docela podstatna instrukce …!
tak jinak , kde mas hlavni smycku ? (main)