AVR DRAGON rozchozen, nejede JTAG (OCD)

Zdravím,

právě jsem si koupil AVR dragona, ale nemůžu to za boha rozchodit :frowning: Zkusil jsem postupovat podle nábvodu na stránkách, ale nic, dokonce jsem reinstaloval atmelstudio kvuli tomu.

Nemůže to být tím, že jsem kdysi nainstaloval AVR 6.0, potom 4.1xx ? že by to přepsalo nějak ten USB driver ? Každopádně, ted jsem přeinstaloval atmelstudio 6.0 a nic.

Na dragonu prostě jen svítí po připojení červená ledka, studio ho “nevidí”, počítač hlásí (win7), že zařízení USB nebylo rozpoznáno …

jsem ZOUFALÝ jako student nemám finančních prostředků na zbyt a když ubalím peníze za oficiální nástroj, očekávám že to bude fungovat :frowning:((

SOLVED: Bylo to kabelem USB, asi špatnej kontakt … spálilo mi to 4h času :frowning:( Kabel

Zkus přepnout WIN7 do testovacího režimu (najdeš na netu jak) Pokud je ten ovladač nepodepsanej (platí pro 64bit systém) tak ho wokna nezavedou a tudíž zařízení nebude fungovat. V testovacím režimu se takovéto *** nebezpečné *** ovladače zavedou.

Ha ! přehlid jsem SOLVED=KABEL :slight_smile: No třeba se to někomu bude hodit…

Pouzivam Win7 64b s AVRStudiom 4.19 na troch roznych PC iba s AVRDragonmi. Nebol s tym absolutne ziaden problem, nebolo treba nic instalovat a spustat v ziadnych modoch. Tot moja skusenost. :slight_smile:

Však jsem psal “Pokud je ten ovladač nepodepsaný” příště budu psát "IF(driver not signed) {do something} třeba mi bude lépe rozumět , když jsem na programátorském fóru :slight_smile:

Tak páni, novej problémek, sice už DRAGONa vidí atmelstudio, povedlo se mi upgradovat firmware a tak, ale JTAGOVAT mi nejde zatím. Vše si myslím že mám zapojené dobře, kvalitně. tento error se mi objevil:

jonny100.rajce.idnes.cz/AVR#fail1.jpg
detail chybové hlášky:
jonny100.rajce.idnes.cz/AVR#fail3.jpg

Tak jsem to přepojil na ISP a to naštěstí funguje, tak jsem si přečetl fuse, zde screen (JTAGEN je povolen ). I programovat pomocí ISP šlo v pohodě

jonny100.rajce.idnes.cz/AVR#fail2.jpg