forum.mcontrollers.com - hlavní stránka forum.mcontrollers.com - fórum

.: fórum - hlavní stránka :.
Technology Stronghold by Rudolf Vesely
How to build Microsoft System Center hosted cloud series
FAQFAQ HledatHledat Seznam uživatelůSeznam uživatelů Uživatelské skupinyUživatelské skupiny RegistraceRegistrace
ProfilProfil StatistikaStatistika Soukromé zprávySoukromé zprávy PřihlášeníPřihlášení

HVprog - USB Programátor

Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra mcontrollers.com -> Programátory

Jardaricek
Nováček
Nováček

PříspěvekZaslal: 23 červen 2013, 18:22    Předmět: HVprog - USB Programátor Citovat

Zdravím. Postavil jsem si programátor HVprog z PE 11/2012. Se stavbou nebyl žádný problém.Jen nevím jak ho naprogramovat. Very Happy Musí se tam nahrát STK500,který je v AVR Studiu.Jenže ten není v HEX ale EBN. Nevím jak ho mám převést.Prý se tam musí ještě dopsat frekvence krystalu.Něco jsem našel,ale nejak to nechápu Confused Odkaz na původní Německé stránky: http://www.der-hammer.info/hvprog/index_en.htm

Předem Velice Děkuji
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Rulezz
Anonymní

PříspěvekZaslal: 24 červen 2013, 20:23    Předmět: Citovat

Chybí ti firmware nebo ovládací software?

Jardaricek
Nováček
Nováček

PříspěvekZaslal: 26 červen 2013, 7:28    Předmět: Citovat

No nevim jestli jsem to dobře pochopil,ale stačí tam nahrát jen STK500 kterej je v AVR Studiu.V AVR Studiu se to pak připojí přes STK500 protokol a mělo by to jít. Na Aradiu je složka ke stažení,jenže tam jsem nic nenašel není tam HEX,BIN,ani EBN. Jen schémata. Fimware je právě STK500. Já s tímhle moc zkušeností nemám. Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra mcontrollers.com -> Programátory Časy uváděny v GMT + 2 hodiny

Strana 1 z 1
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.