Výroba kitu pro ethanol E85 do auta - sháním návod a schéma

Ahoj, nema nekdo nejake odkazy, nebo konkretni navody, ktere se zabyvaji vyrobou kitu do automobilu pro ethanol E85. Klidne v anglictine, nemcine i jinych jazycich neva… diky

:arrow_right: administrator: přesunuto z "Ostatní"

:arrow_right: administrator: přejmenováno z "vyroba kitu pro ethanol E85 do auta"

Pro tve vlastni zdravi bych se do niceho takoveho nepoustel. Staci mala chybka - netesnost nebo chyba v programu a z auta je raketa.

ja myslim ze to zas tak nebezpecne neni. jde jenom o to udelat elektroniku, ktera rekne podlle lamda sondy ridici jednotce,ze spalujeme e85. e85 ma pri spalovani trochu jine vlastnosti nez natural 95.

a co to pomůže té řídící jednotce? Stejně by potřebovala jinou mapu :slight_smile:

e85: Stačí když budeš meřit délku vstřiku a prodlužovat ji 1,63x a podle toho ovládat vstřikovač.

Dragon: Když tam toho nacáká moc, tak mu motor buď jen zdechne nebo se rovnou kousne (opravdu velké cáknutí) a zkurví motor.

Neříkám že ne, ale to téma mě po teoretické stránce zajímá - z čeho prosím plyne ten koeficient 1,63? Hustota? Hořlavost? Nebo je to víc faktorů dohromady?

:arrow_right: administrator: příspěvek byl upraven
Předchozí příspěvky se necitují.

Necitoval jsem celý příspěvek, ale jenom jeho první část - to aby bylo jasné, k čemu se vyjadřuji, když se předchozí příspěvek skládá ze dvou částí, které spolu vzájemně nesouvisí.

Zřejmě jsem to učinil příliš srozumitelné - dobře tedy, omlouvám se, již se to nebude opakovat.

S největší pravděpodobností je koeficient určen tím, že za tuto prodlouženou dobu proteče vstřikovačem právě takové množství ethanolu, které při spálení využije stejné množství kyslíku jaké by využil benzín vstříknutý bez použití onoho koeficientu.
Vliv na něj bude tedy mít poměr viskozit kapalin, hustot a hmotnostních jednotek potřebných k využití stejného množství vzduchu při dokonalém spálení.

Aha, to zní logicky… souvislost s kyslíkem mi jaksi nedošla. Děkuji.