Moc prosím !!!

Dostaly jsme ve škole konstrukční cvičení na téma Přenosové vlastnosti dvojbranů

Zadání

  1. Pojednejte o derivačním a integračním článku, jeho vlastnostech, realizaci a možnostech využití.
  2. U zadaného obvodu RL v zapojením jako dolní propust vypočítejte časovou konstantu, kmitočet zlomu a frekvenční vlastnosti v rozsahu kmitočtů 0,1 až 100 f/fm dle vlastní volby.
  3. Z vypočtených hodnot sestrojte útlumovou a fázovou charakteristiku Au=f(f) a fí=f(f)
  4. Dané hodnoty jsou R=6 ohmů, L=4mH

Děkuji za vaše pomoci vůbec si nevím rady.

:arrow_right: administrator: přesunuto z "Elektronika bez mikrokontrolérů, procesorů"

Sufa: Všechny potřebné podklady a informace jsi zajisté během výuky dostal. Tohle mi malinko připadá jako čistokrevná lenost. To je práce tak na půl hodinky…
Navíc - co je to za název tématu? :confused:

Díky za soubor určitě mě to pomůže, ale ty si měl myslím zadaný RC já mám zadáno RL nevíš prosím jak by to bylo pro RL ? Jinak jsem z Jedovnic (malý městys u Brna)

Jinak lenost určitě né sedím nad tím už 2 dny v kuse a nic je pravda že ELN mě moc nejde, a ze zápisků v sešitě jsem to vůbec nepochopil

princip je uplně stejnej. Musíš podobným postupem odvodit přenos a dalších vztahů vypočítat potřebné. Pak už jenom uděláš graf pro R,C,L= konstanta a frekvence je proměnná a vyneseš do grafu.
Jinak je to tvrdé ode mně říkat, ale přijde mi, že s dnešními možnosti, kdy je vše na dosah ruky, jsou žáci čím dál tím víc línejší. Nevím v jakém seš ročníku, ale před 30 lety na mé škole dělali 10 x těžší konstručka a to měli jenom knihovnu (věťšinou nedostupnou) a texty nebyli zrovna pro začátečníky

(výsledné schémata se pak skládali z vypočítaných diskrétních součástek a polovodičů-tedy tranzistorové zdroje nebo zesilovače…to byl panečku sadomaso hardcore)

Ze zapisku v sesite jsi to nepochopil? No za nas se to delalo tak, ze jsme poslouchali pri hodine ucitele. No dneska se to moc nedela, je potreba vyridit pri hodine plno sms apod. Tohle je prosta lenost. I google by ti nasel vsechny informace. Kdybys napsal, ze ti nejaka konkretni vec neni jasna, tak to beru, ale napsat cely zadani a cekat ze to cely nekdo udela za tebe…

když jsem něco podbného měl hotový, tak proč to neupnout. Ale jestli to nedal ani podle toho, tak na té škole už opravdu nemá co dělat.
Fuj Fuj nechme toho. O tomhle tématu se na fórech napovídalohodně postů :smiling_imp: