Měření rychlosti

On se k tomu měření ale radar skutečně používá. Zkusím zareagovat jen n aněkteré střípky, které jsem zde přečetl.
Anténa: parabola v podstatě nemá moc smysl, musela by mít rozměry (pro rozumný zisk) takové, že by se obtížně zastavovala do zařízení. Řešení je plošná (flíčková) anténa, nebo horna. Měření rychlosti objektů se provádí vyhodnocením záznějové frekvence získané z vyslaného a přijatého (dopplerův jev se uplatní) signálu. čím větší je rozdíl signálů, tím vyšší rychlost má / mělo vozidlo. Použitý kmitočet - přesně neví, ale určitě platí pravidlo, že odrazná plocha musí být mnohonásobně větší než vlnová délka měrného signálu. Takž pro čelní plochu (nebo příčný rozměr) auta bych tipl vlnu dlouhou 10cm a méně.
Magnetron - ten bych v takovém radaru určitě nehledal, pro malé výkony stačí polovodiče. Malé výkony jsou použít proto, protože detekujeme objekty na malou vzdálenost a máme citlivý přijímač.