to sice je , ale displej jich víc neumí proto si nadefinuju vždy těch 8, které budu nejvíc používat,
definice znaků vypadá asi takto:
static char flash znaky[8,8] = {
{0x0A,0x04,0x0E,0x11,0x1F,0x10,0x0E,0x00}, /* znak ě /
{0x02,0x04,0x0E,0x11,0x11,0x11,0x0E,0x00}, / znak ó /
{0x0A,0x04,0x0E,0x10,0x10,0x11,0x0E,0x00}, / znak č /
{0x0A,0x04,0x16,0x19,0x10,0x10,0x10,0x00}, / znak ř /
{0x02,0x04,0x0E,0x11,0x1F,0x10,0x0E,0x00}, / znak é /
{0x02,0x04,0x11,0x11,0x0F,0x01,0x0E,0x00}, / znak ý /
{0x02,0x04,0x0E,0x01,0x0F,0x11,0x0F,0x00}, / znak á /
{0x02,0x04,0x0C,0x04,0x04,0x04,0x0E,0x00} / znak í */
};
šikovný prográmek na tvorbu znaků je na :Download
ale i s tužkou a čtverečkovaným papírem je to záležitost na pár minut, stačí jen vědět,že znak na disp. je vlastně 8 bytů pod sebou a zobrazované body jsou jedničky v dolních 5ti bitech.