Problematický nákup v GM Electronic, arogance prodavače

Súhlas.

Zákazník má prísť do kamennej predajne pripravený.
Inak len zbytočne zdržuje potencionálnych klientov za ním.

Už som takých zažil, čo prudili hmlistým opisom toho čo by možno chceli a kvôli tomu som bol v rade o 45 minút dlhšie. Šlak ma išiel trafiť.

Zas na druhú stranu, bolo by skvelé, keby pre takýchto klientov mali špeciálne vycvičených a odolných predavačov, ktorí by si taktýchto klientov zobrali bokom a tam sa im mohli za špeci príplatok aj dve hodiny kľudne venovať.

Sám by som to tak občas potreboval.

Napríklad včera som volal kvôlli drobnosti do IKEI.

Cez dve minúty mi “mrcina” v telefónnom automate ponúkala kde čo, kým som sa spojil s operátorom ktorého zadok sedel niekde v háji v českých luhoch.

A keď som mu vysvetlil v čom je jednoduchý problém (z Bratislavy mi nedodali všetky diely, lebo jeden zo šesťdesiatich zabudli naložiť), mi povedal že sorry vole error, ale do obrovskej, stovkami zamestnancov naplnenej predajne v Bratislave mi číslo dať nemôže, lebo tam žiadne nie je, ma išlo drbnúť a hneď z fleku som bol vyliečený z nízkeho tlaku.

Nakoniec som to vyriešil (ako isto aj Ty) len ma to stálo kus duševného zdravia (ako isto aj Teba)

To čo zažívaš je úplne v poriadku a je to súčasť Tvojej karmy.

Skrátka tak Ti treba, sám si za to môžeš a ani nevieš prečo. Presne tak ako my mnohí ostatní :slight_smile: