Náklonoměr

Za předpokladu, že to auto bude stát, nebo se pohybovat rovnoměrným přímočarým pohybem… (== vektor má velikost 1G) Pro auto pohybující se terénem tedy nic moc. Samotný gyroskop (přesněji zpracování dat z něho) zase časem naakumuluje nepřijatelnou chybu.
Ovšem spojení obou, to už je jiná. Ve chvíli, kdy gyroskop v příslušné ose zjistí nulový pohyb, je platná hodnota hodnota z akcelerometru pro rovinu kolmou k příslušné ose. Tuto hodnotu lze tedy použít pro zobrazení a zároveň jako novou referenci do dalšího okamžiku klidu. Během pohybu bude náklon dán poslední referenční hodnotou a gyroskopem.

Tedy jesli si něco nepředstavuju blbě.
Samozřejmě také lze rychlost a směr změny pohybu spočítat a podle toho upravit hodnotu z rozkladu vektoru, ale to vyžaduje né zcela triviální výpočty (určitě minimálně z pohledu tazatele).