forum.mcontrollers.com - hlavní stránka forum.mcontrollers.com - fórum

 

.: fórum - hlavní stránka :.
Technology Stronghold by Rudolf Vesely
How to build Microsoft System Center hosted cloud series
FAQFAQ HledatHledat Seznam uživatelůSeznam uživatelů Uživatelské skupinyUživatelské skupiny RegistraceRegistrace
ProfilProfil StatistikaStatistika Soukromé zprávySoukromé zprávy PřihlášeníPřihlášení

 
Problematický nákup v GM Electronic, arogance prodavače
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra mcontrollers.com -> Ostatní
 
Vita
Profesionál
Profesionál


Založen: 9.11.2009
Příspěvky: 56

PříspěvekZaslal: 13 srpen 2010, 23:26    Předmět: Citovat

bohužél musím souhlasit. Úroveň služeb jde dolu. Mě osobně se v poslední době stalo hned pár incidentů. První byl nákup procesorů od firmy TME, kde jsem si objednal 5procesorů atmega644P. Dodávkou přišel ovšem pouze jeden. Čož by bylo normální v případě, že na dodáku a v cenové kalkulaci nefigurovalo všech 5(209Kč/ks). Po celkem napínavých telefonátech a dokazování že opravdu nejsem zloděj co je chce obrat o pár chipů přišlo z reklamacního oddělení TME vyjádření, že došlo k pochybení ve skladu, že procesory nejsou a již nebudou. Peníze mi vydobropisovali. Ovšem co se nestalo za 14dni? Cink cink a on kurýr a vezl mi zbylé procesory. Bez jakéhokoli upozornění, ovšem tou dobou ja už měl procesory nakoupené z FKT.cz (za poloviční cenu). To si tak člověk říká: buď tam maji také brigádníka co na to peče, nebo takovej bordel že je až hamba.

No co je jisté že TME navždy přišlo o zákazníka. Pak si jeden řekne zaměstnávej brigádníky aby jsi ušetřil. Logicky brigádnikovy je naprosto šumák jestli přijdou o zákazníka. Ten má své jisté a jedinná modla je aby brigáda byla u konce a prachy na dlani.

Druhej incident je že v fkt už 2x zapoměli na mou objednávku, která nebyla při objednání na skladě. To ovšem řeším vždy telefonátem kde se s paní podíváme že zboží už je naskladněné a ta jej obratem pošle.

Edit: jinak teď jsem si připomenul mojí poslední objednávku v Kontaktu České Budějovice. Objednal jsem si procesor který jsem nutně potřeboval, mladík u kasy ho objednal s tím že cca za 3dny má přijít. Ja jsem si daný den přijel pro objednany procesor ovšem zjistil jsem že mladík spletl objednávku a místo poouzdra DIP40 objednal tu tuším TQFP verzi, tentokrát jiný prodavač se za mladíka omluvil se slovy "no on to asi zkurvil Twisted Evil ) a nabídl mi vlastní procesor na druhý den. Tomu říkam gesto! Jediné smutné je že do prodejny to mám 60Km tam a 60Km zpět Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 

 
P.O
Anonymní





PříspěvekZaslal: 16 srpen 2010, 10:16    Předmět: Citovat

Tohle je taky dobrej vtip - dnes z Drbárny na MCU:

kód:
ruza99
16/08 09:34
Me se v GME stalo na konci cervence, ze sem udelal objednavku. Odpory sem schvalne objednal v 50ks, i kdyz je nepotrebuji v takovem mnozstvi, protoze byl kus za nejakych tech 50hal. v tomto odberu. No jenze nez to vyridily, tak cenu v 50ks zvedli na 1,80. A samozrejme tak i nauctovaly. Pride mi, ze by tohle melo byt mimo zakon. Ja si objednaval 50 odporu za 25,-, nakonec sem za kazdou hodnotu dal 90,-. Premyslim o nejake stiznosti bo tak neco

Drobek
16/08 09:42
v kapitole 2.1 v obchodnich podminkach se nekde u konce kapitoly pise: " Stisknutím „Potvrdit objednávku“ definitivně potvrzujete, že máte skutečně zájem zboží odebrat a objednávka se tak stává oboustranně závazná." A oboustrane zavazna znamena ze by meli dodrzet podminky platne v dobe stisknuti toho tlacitka ne?

http://www.gme.cz/cz/informations/?act=business_conditions#2.1
Návrat nahoru
 

 
honza3
Profesionál
Profesionál


Založen: 21.1.2008
Příspěvky: 1158
Bydliště: Přerov

PříspěvekZaslal: 06 září 2010, 16:08    Předmět: Citovat

Taky si přileju do ohně Mad

Ve čtvrtek mi přišel od nich balíček, ve které, mimo jiné byl LCD LC2004B, natešenej jsem zapájel hned konektor a strčil do konstrukce a ejhle, ono NIC. Strčil jsem zpátky hnusnej zelenej a ten jel normálně. Nastavení kontrastu taky NIC. Na můj dotaz na reklamační email na reklamační oddělení se neobtěžovali ani odepsat.
Někde na netu jsem se dozvěděl, že když jim někdo do obchodu donese vadnou věc, tak mu ji vymění a "vadnou" strčí zpět do regálu či šuplíku. A co já teď s tím LCD mám dělat? Asi ho dám k ostatním "věcem", které jsou v elektronicém nebi.
Přišel jsem v životě o víc peněz jak 352,-, ale můžu tímto vzkázat gemeakum, že mě nasr... a ještě jednou se mi to stane, tak se do toho Brna dostavím a trošku to tam někomu vysvětlím, samozřejmě slušně.
A to jsem si tam chtěl objednat procesor za 352,-, ani h....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 

 
XiXao
Přispěvatel
Přispěvatel


Založen: 14.1.2008
Příspěvky: 25
Bydliště: Svatobořice - Mistřín

PříspěvekZaslal: 07 září 2010, 15:14    Předmět: Citovat

Zajímavá debata Smile
Moje zkušenosti:
GMe Brno - hromada studentů co jsi dou pro pár drobností a když stojím vté frontě, tak se ani nedivím, že je prodávající nevrlý.
Většinou posílám přítelkyni s lístkem a vždy vše v naprostém pořádku. Prodávající ochotní pomoci.
GES Brno - prostě paráda, většinou ani noha, personál vstřícný a ochotný. Tady většinou pošlu mailem objednávku, do druhého dne příjde potvrzení, že zboží čeká na prodejně.

Když všichni bydlíte tak daleko to vám dělá problém zvednout tel. a zeptat se telefonicky jestli to mají zrovna na prodejně. Radši 2min telefonovat, než strávit dvě hodiny v autě.

Osobní poznatky:
Většinou co druhej zákazník tak to ňouma i když mu prodávající nabídne ekvivalent, tak si není jistej jestli si ho vezme nebo ne. Nejlepší sou tací co dělají svůj první AKO a zrovna nemají BC546, tak mu nabídne BC547 a on neví jestli to může použít, tak se zeptá prodávajícího a to jako by do něj bodl nožem.
Já bych byl taky po celým dnu takovýchto dotazů znechucenej a tady takovejm zákazníkům bych vždy nabídl nějakou publikaci ve které se naučí základy elektroniky a kdyby byl nepříjemný nějaký elektronický "Gurů" tak bych mu ju nabídl taky!

Závěr:
Se vůbec divím, že takovýto obchody mají kamenou prodejnu. Tržba nula-nula nic. Většina lidí je nespokojená, jak na straně prodejce, tak na straně kupujícího.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 

 
P.O
Anonymní





PříspěvekZaslal: 07 září 2010, 16:31    Předmět: Citovat

Tak teď jsi mě trochu nadzvednul ze židle. Vážně si myslíš, že jsme tady všichni úplný blbci, co neuměj ani telefonovat? A dál, internetovej shop se stavem skladu mají na co? Přečti si to vlákno ještě jednou, ať se tu neztrapníš ještě víc.
Návrat nahoru
 

 
administrator
hlavní administrátor
hlavní administrátor


Založen: 2.1.2006
Příspěvky: 758
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: 08 září 2010, 2:04    Předmět: Citovat

XiXao to určitě nemyslel tak, že jsme blbci. Jen chtěl podotknout, že to prodavači v GM nemají lehké a že mají důvod ke špatné náladě.

S ekvivalentním BC547 to ještě nic není. Osobně jsem zažil v ostravském GM, jak zákazník odmítl elektrolyt na 25 V, protože ve specifikaci měl uvedených 16 V. Kondenzátor měl přitom stejné rozměry i cenu.

_________________
Rudolf Veselý
Administrátor webu http://www.mcontrollers.com/ a fóra http://forum.mcontrollers.com/.
Pravidla fóra mcontrollers.com.

You can do everything in assembler, but no one wants to program in assembler anymore.
... Yukihiro Matsumoto

Rudolf Vesely on LinkedIn
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
 

 
XiXao
Přispěvatel
Přispěvatel


Založen: 14.1.2008
Příspěvky: 25
Bydliště: Svatobořice - Mistřín

PříspěvekZaslal: 08 září 2010, 8:47    Předmět: Citovat

-GMe má uvedeno skladové množství u každého výrobku. Když najedeš nad "Zjištění dostupnosti" tak se Ti to množství ukáže a hned o řádek níže je že "Stavy maloobchodních skladů jsou pouze orientační".
-GES i když to neuvádí na svých stránkách, tak má množství pro maloobchod také orientační, ale během 5 dnů mají artikly na skladě s centrálního skladu.
-Ostatní jsou podle vlastní zkušenosti úplně to stejné.
A určitě všichni blbci nejsou, psal jsem že každej druhej, tak teď záleží na tom jak se rozpočítáme Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 

 
Vita
Profesionál
Profesionál


Založen: 9.11.2009
Příspěvky: 56

PříspěvekZaslal: 08 září 2010, 10:34    Předmět: Citovat

administrator napsal:
XiXao to určitě nemyslel tak, že jsme blbci. Jen chtěl podotknout, že to prodavači v GM nemají lehké a že mají důvod ke špatné náladě.

S ekvivalentním BC547 to ještě nic není. Osobně jsem zažil v ostravském GM, jak zákazník odmítl elektrolyt na 25 V, protože ve specifikaci měl uvedených 16 V. Kondenzátor měl přitom stejné rozměry i cenu.


Bohužel i toto se stává, taky jsem to zažil. Nutně bych to ale nenazýval blbostí. Prostě každý nějak začínal a ten cit pro šachování se součástky získá člověk až zkušenostmi. Prodavač sice nemůže suplovat funkci učitele, ovšem taky mu určitě pusa neupadne když zákazníkovy vysvětlí že rozdíl je pro něj minimální. Jinak vymlouvat se na malou cenu pár součástek to je dost nesmysl. Ať je cena jaka chce prodavač musí prodávat. Kdyby krám dlouhodobě prodělával majitel by ho musel zavřít a prodavač je bez práce. Proto nevěřím, že kamený krám je jakousi dotovanou záležitostí... Místo pro kyselé obličeje tu prostě nevidím ani v tuto chvíli kdy školáček ze střední dělá úkol a neví přesně co vlastně chce. To pak můžeme litovat prodavačky u rohliků.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 

 
P.O
Anonymní





PříspěvekZaslal: 08 září 2010, 19:07    Předmět: Citovat

XiXao napsal:
...určitě všichni blbci nejsou, psal jsem že každej druhej, tak teď záleží na tom jak se rozpočítáme Very Happy


Fajn, tak to už na tebe může bejt naštvaná jen polovina návštěvníků fóra, teď jen záleží která.

Vtipný mi to nepřijde, ale víc to nehodlám komentovat. Zdar.
Návrat nahoru
 

 
PetraStrasilkova
Nováček
Nováček


Založen: 12.11.2014
Příspěvky: 1
Bydliště: Plzeň, Česká Republika

PříspěvekZaslal: 12 listopad 2014, 11:56    Předmět: Citovat

Fakt je, že pokud je prodavač vystresovaný ze spousty hodin přesčasů bez pořádného volna, aby si odpočinul, za jeho špatnou náladu může firma, která ho k tomu nutí. To se pak není čemu divit, že není prodavač pohotový.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
 

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra mcontrollers.com -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 2 hodiny
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Strana 2 z 2
Přejdi na:  
Můžete přidat nové téma do tohoto fóra.
Můžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžete k příspěvkům připojovat soubory
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
 



Num Lock Holder - app to hold Numlock
Copyright © 2017 Rudolf Veselý, mcontrollers.com.
Je zakázáno používat části tohoto webu bez souhlasu autora. || Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group - with RedSquare DoubleJ(Jan Jaap)